torsdag 29 augusti 2013

Znark!

Men JÖSSES så trött jag är. Skulle bara vilja ligga kvar i sängen och sova sova sova,men ligger jag kvar i sängen får jag inte i väg Edster till föris och om Edster inte är på föris är chansen att nanna kudden under dagen ganska minimal (i alla fall innan lunchvilan) men när jag väl lämnat honom så verkar det som att jag ändå inte går och lägger mig. Vilket ju är lite synd, kan jag tycka, med tanke på att jag tror att kroppen egentligen skulle behöva sig en vila under dagen.

Ack ack ack- alla dessa problem en har.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

6 kommentarer:

  1. Känner igen! Tänker varje morgon att när Elvira är på föris så ska jag sova heeela tretimmarn (är gravid i vecka 36). Så blir det dock oftast inte vilket leder till att jag fortfarande är trött efter att ha hämtat henne.

    SvaraRadera
  2. Gud vad skönt! Jag kan inte sova alls, finner ingen bra position på grund av foglossningen från helvetet, men idag är det ju bara 7 dagar kvar. Och inte så många för dig heller!


    Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har lite samma problem, hur jag än ligger är det något som skaver eller gör ont eller så går det inte att andas. Men nu är vi snart framme!

      Radera
  3. Jag sover dåligt på nätterna framförallt för att jag måste upp och kissa en gång i timmen :-( Sover på dagarna för att kompensera och då sover jag som en stock, dregel inkluderat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det märkligt att man sover bättre på morgonen än på natten?

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.