onsdag 21 augusti 2013

Efter en hård dag på föris

Skönt att det fortfarande är sommar, och att det nu är sommar a'la Katta: 21 grader och växlande molnighet. Love it. För då kan vi knalla ut på uteplatsen efter en dag på föris, mellisfika och lägga fötterna i högläge, alternativt vattna allt med vattenslangen om man är 1 år och 9 månader och inte ser behovet av att sitta med fötterna högt.
Pust alltså. Det är intensiva dagar. Och imorgon är alltså dagen då slaktarn befinner sig ute på Östersjön och lämnar sin höggravida fru med bf any day now hemma i stan med ovan nämnda 1-åring som enda sällskap. Spännande. Köper han inte med sig king size Toblerone hem till mig, då fan.
 

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

3 kommentarer:

  1. En toblerone vore på sin plats, helt klart!

    Om inte Mirijam skriver snart börjar man ju misstänka att ngt är på g... Hoppas det! Jag gick över 13 dagar med sonen i nov, och det var verkligen inte kul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du har instagram kan du följa Mirijam även där @mirijam_geyerhofer (om du inte har instagram går det att kika på hennes bilder här: http://instagram.com/mirijam_geyerhofer#) - så har man lite mer kolla på henne :)

      Radera
  2. Tar bil till jobbet om det skulle bli utryckning! Men låt oss inte hoppas på det! Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.