fredag 23 augusti 2013

Tänk vid den här tiden imorgon...

Om jag sätter mig och slickar på den där biten med ingefära som ligger i torkar i kylen, tror ni Kenta och Bebishen blir internet-twinz då? För ingefära ska väl vara sånt där som sätter igång förlossningar? Eller måste jag stoppa upp den i snippy för önskad effekt - för i sånt fall: aj och nej tack.

Lycka till imorgon finaste och älskade Mirijam.  Tänk, vid den här tiden imorgon... svindlande tanke!

Pussa Kenty från Kvacken!

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.