torsdag 1 augusti 2013

HELLO Augusti!

Nu är det augusti! Augusti kommer bjuda på minst en bebis här inne på Preggo Preggo (Mirijam), kanske till och med två om jag får ett par dagar tidigt (Katta).

SPÄNNANDE!

Är det någon läsare som har beräknad nedkomst nu i augusti tro?

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

11 kommentarer:

  1. Idag faktiskt...:) men det verkar dröja!

    Saurons.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Jaaaa! Imorgon! Men vi får väl se när hen behagar komma ut.. Slemproppen lossnade idag, jippieee vad glad man kan bli över en äcklig rosa klump....

    SvaraRadera
  3. 24:e augusti om han behagar dyka upp på bf :-)

    SvaraRadera
  4. Min ska komma den 31:a augusti. Inbillar mig att det kommer bli en augustibebis också, men vi får välan se...

    SvaraRadera
  5. Har bf 31 augusti, i den här värmen får det gärna bli snart dock..pust! /Stina

    SvaraRadera
  6. Nej, men 11 september. Detta toppendatum. Men eftersom dottern var beräknad samma dag för exakt tre år sedan, ja vi kan tydligen bara göra 11-september-barn, men kom redan 26 augusti hoppas jag ju på augusti den här gången också.

    SvaraRadera
  7. Ja! Den 27:e. Får se när han behagar komma. /Lena
    ordagranna.wordpress.com

    SvaraRadera
  8. Ja den 16e augusti :) Men gärna tidigare än så, förvärkar är ett helvete!

    SvaraRadera
  9. E så kul att följa er! :) har bf den 17 aug och hoppas att det inte blir övertid här heller,svettas ju bort i denna värmen :)

    SvaraRadera
  10. Ja när som helst...eller den 8e (enligt beräkning)...eller den 13e (enligt ultraljud)...men den är SÅ välkommen nu, kom, kom!

    SvaraRadera
  11. Ja! Beräknad till den 17:e men det blir snitt den 9:e. Alltså på fredag. OMG!!
    /Jenny
    https://ariverainttoomuchtolove.wordpress.com/

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.