lördag 31 augusti 2013

*paniktraderar lite*

När jag började gå bananas på begagnade bäbiskläder i vintras så sa alla "köp inte så mycket i 50/56, det växer dom ur direkt", satsa på i alla fall 62, för det har dom ganska snabbt".

VARFÖR LYSSNADE JAG!?

Mvh/mamma till bäbis som mest får vara naken eftersom han knappt kan ha stl 50 och drunknar i 56.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

5 kommentarer:

  1. Åh! Det där rådet fick jag också. Som tur var lyssnade jag dåligt.

    SvaraRadera
  2. Har en liten hög med 56 - tar med nästa vecka!

    SvaraRadera
  3. Går genast ut och handlar!!!

    SvaraRadera
  4. känner några som fick börja med 68 direkt å hade en hel hög med 50-56 de aldrig fick på ungen ;)
    vi körde mycket med pyjamas när de var små, struntade i vad andra tyckte, båda födda på vintern så bara på med overall över å så ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att han har massor av mysiga filtar att svepas in i istället!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.