torsdag 1 augusti 2013

Efterlysning: mina pre-preggo-fötter!


För två veckor sedan - i vecka 37 - satt jag på balkongen, tittade på mina slanka fötter och MOAHAHAHA-skrattade för mig själv. "Tänk att jag minsann inte är en sån som drabbas av svullna preggo-fötter!", skrockade jag nöjt.

Hälsning från vecka 39: Skrattar bäst som skrattar sist.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

3 kommentarer:

  1. hälsningar från vecka 30+1, har redan haft svullna fötter ett par veckor :P
    gick dessutom upp 1 sko storlek under första graviditeten som jag inte gått ner igen :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men det har jag också gjort - gått upp på fötterna vid varje graviditet. Innan Robin hade jag 37:or, innan Eddie 38:or - nu har jag små 39:or. Får se hur det slutar efter denna graviditet.

      Radera
    2. Än så länge klarat mig med en uppgång från ca 38 till 39, om jag måste byta ut sko garderoben igen blir jag INTE glad, hade ca 60 par när jag å maken träffades :P
      de flesta fick sorteras bort efter bebis n:1 (väntar n:3 nu)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.