tisdag 13 augusti 2013

Shoppingtips: Bebisfiltar på Ica Maxi

Men liksom! HUR söta babyfiltar kan man inte hitta på Ica Maxi då? Rosa, blå samt allmänt höstmysig är färgsättningarna att välja bland. Jag blev så tagen att jag inte köpte en enda av dem. Finns även bodies och byxor i samma tryck. Filtarna kostar 129 kronor styck, om jag inte missminner mig helt.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

1 kommentar:

  1. Och eco-bomull dessutom! Blev själv sugen på att köpa en ny filt, märkte imorse att vi visst behöver en till :D

    Anna Granström.

    Http://Annagranstrom.wordpress.com

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.