måndag 19 augusti 2013

Öppet meddelande till KattaKvack

Våra senaste bilder på Instagram. Ni följer väl? @kattakvack och @mirijam_geyerhofer

Välkommen in i vecka 39! Så här borta i vecka 42 kan jag säga att det var en härlig vecka, man tänkte att snaaaaart var det dags och psyket var fortfarande (hyfsat) välbalanserat.

Nu däremot börjar det kännas lite sådär. Och jag vill inte sitta här och spekulera i huruvida din bäckenbotten står pall så här i slutet, men jag tänker ändå att det inte var JÄTTELÄNGE sedan Edster passerade där och kanske är den inte lika... spänstig, som den en gång varit. Tyngdlagen etc.

Och inte för att det är någon tävling eller så, men tanken på att du - som ligger tre (3) veckor efter mig - faktiskt kan föda FÖRST. Alltså, det känns inte okej. Inte alls. Jag kan sträcka mig till att vi får internet-twins, men nåde Bebishen om hen kommer före Baby Kenneth. Don't steel his thunder, okay?

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. *kniper ihop snippy och benen*
    *jättemycket*

    SvaraRadera
  2. Heja heja! Ni är bäst! Även om de kanske känns långt bort så kommer det ju bebisar snart. Hurra! Extra pepp till Mirijam (förlåt Katta men med 9 dagar över så behövs lite extra kärlek. Been there, done that om man säger så..)

    *Hejaramsor* *klapp klapp*

    /Jonna

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.