tisdag 20 augusti 2013

Inskolning och höggravid

Att skola in på föris som höggravid - man blir ganska tröttt kan jag låta meddela. Inte för att dagen på föris var särskilt jobbig som så, men nu... NU känns det som att någon smockat mig med en klubba och allt jag vill är att lägga mig i fosterställning på soffan och somna till vad som helst som visas på TV. Förutom det skulle jag gärna ta mig en öl och en påse chips med dipp också. Men mest av allt vill jag faktiskt sova.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

2 kommentarer:

  1. Förstår dig! Jag hade trott att Elly skulle bli trött av inskolningen, men hela lilla familjen blev visst helt slut av att vara där, och då är ingen av oss preggo!

    SvaraRadera
  2. Jag jobbade på både föris och fritids förut, var galet trött varenda dag jag kom hem första veckorna. Är rena semestern att sitta och knappra på nån dator på ett kontor nuförtiden.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.