söndag 18 augusti 2013

Skiter i den här dagen nu

Nej. Allt är tråkigt idag. Det blir inte mycket blogga av helt enkelt. Insikten att mjukliften till Crescent Diva inte passade Crescent Classic gjorde mig förbannad, för nu måste jag köpa ny mjuklift som passar den gamla vagnen eftersom den gamla liften har sett bättre dagar på grund av rå och oöm behandling när vi flyttade. Och jag orkar fan inte köpa en ny vagn - för vi har en ny syskonvagn som vi fick köpa billigt av min svågers familj. Tanken med vår Crescent Classic är att det ska vara lite smidigare att ta sig runt med Bebishen allena, medan Edster är på föris - och Crescent Diva, som jag vann förra året, funkar liksom inte att köra i skog eller på sten och i snä är den helt hopplös.

Gah!

Så idag blir du utan uppdrag Mirijam, förlåt. Om du inte vill testa den här - kan ju inte skada liksom.  En labor-inducing smoothie - kan inte tänka mig att det funkar, men den låter ju god i alla fall.


Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.