lördag 31 augusti 2013

Ingen augustiunge här inte

Näe hörrni, här blir det inget augustibarn fött. Så september alltså... Finns det några vettiga människor födda i september? Hoppas det. 

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

14 kommentarer:

  1. Sockertoppen är född i september!

    SvaraRadera
  2. Inte här heller, men som jag har insett - varför ändra ett vinnande koncept: min svärfar, min make och sonen är födda i september! En fjärde födelsedag inom loppet av de första 12 dagarna i september, varför inte? (de sätter igång en tidigare i Belgien än i Sverige så antar att det blir innan den 12/9, makens födelsedag..)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hurra vilka bra septemberongar vi kommer få! Heja oss!

      Radera
  3. 7 september här! Är mkt vettig också. /trogen bloggläsare

    SvaraRadera
    Svar
    1. Most excellent! Fint att hen kommer ha gott sällis som septemberbarn!

      Radera
  4. Min storebror är född i september och är mkt vettig. Och smart!

    SvaraRadera
  5. 40+1 idag. Blir visst septemberbebis i alla fall. Jag hade bestämt att den skulle komma i augusti, men det måste skett någon kommunikationsmiss mellan mig och avkomman?

    Om det nu inte redan finns några september-genier födda så blir det ju lite vårt uppdrag att se till att kirra biffen genom våra förträffliga ungar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hade ju också bestämt det - de är dåliga på att lyssna ibland kan jag tycka!

      Radera
  6. Min lilla gris kommer den 5 september!

    SvaraRadera
  7. Eeeh JAG!! Och förmodligen Pyret! Två av de ballaste människorna i världen om jag får säga det själv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. MEN HALLÅ! Hur kunde jag glömma det?!?!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.