fredag 9 augusti 2013

Färg och djur, här var det färg och djur!


Alla som vill ha ALLT i den här butiken räcker upp en hand.  Färg och djur, kanske den bästa kombinationen av dem alla! Kolla in bäbiskläderna (och allt det andra fina!) hos In my house.


Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

5 kommentarer:

  1. Men OUCH vilka priser. Måste lära mig sy. Måste lära mig sy. Sedan kan vi starta ett barnklädesimperium!

    SvaraRadera
  2. Kolla in pleasemum.se och deras fyndlåda. Annars har även Småfolk (som finns i den butiken också) många "färg- och djurtryck" som jag bara ÄLSKAR.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.