fredag 2 augusti 2013

Hängde med en minibäbis idag!

Idag hälsade vi på hemma hos Tobbes klasskompis som fick en ny liten familjemedlem i måndags. Så liten! Och det galnaste är att hen väger ungefär ett halvt kilo mindre än vad Kenneth ska göra nu enligt tillväxtultraljudet. Fatta att jag har större fötter än det där INUTI MIN MAGE?!? Herregud så galet!

Funderade också på vem i släkten/bekantskapskretsen som skulle uppskatta skämtet i ett "HAN ÄR HÄR NU!"-mms, men vågade inte skicka till någon. Förmodligen lika bra.

Såattehhh... Vi längtar ju inte direkt mindre nu om jag säger så.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Min son vägde 2805 g när han föddes i v36! Ska på (lite sent) tillväxtul på måndag, v35+6.. Ska bli intressant att se om lillasyster verkar väga mer eller mindre!

    SvaraRadera
  2. haha! jag hade velat ha en sådant där mms! hållt ut, kämpa på, snart så! xxx

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.