torsdag 29 augusti 2013

Hej hej hemskt mycket hej!

Ni ba: "Vad hände med Majsan?"

Alltså, vad hände inte? Dåliga blodvärden, hög feber och fan och hans moster. In och ut på sjukan men nu är vi hemma igen och alla mår bra. Puh. Moder natur har en del förbättringsarbete att jobba på när det gäller förlossningar alltså.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

8 kommentarer:

  1. Åh nej vad typiskt! Krya krya på sig. Kram Anso.

    SvaraRadera
  2. Men hjärtat. Fy! Krya på dig.

    SvaraRadera
  3. Men usch! Hoppas du mår bättre snart, och att du kan njuta av plutten iallafall.

    SvaraRadera
  4. Men fy! Skönt att du mår bra igen i alla fall. Men det känns onekligen som att det räcker med att vara nyförlöst och ha en alldeles ny människa att ta hand om. Det skulle vara lag på att man inte får bli dålig på kuppen också.

    SvaraRadera
  5. Uuuh! Postpreggokroppen är jävligt stökig alltså. Jag tackar mig själv för att jag tecknade olycksfallsförsäkring innan, den har jag fått använda flitigt... :/

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.