söndag 25 augusti 2013

När kommer Bebishen: Ni gissar på...

Okej! Här är till slut era gissningar på ankomst (jag är lite seg ibland), sammanställda från bloggen här och bloggen där.

21 augusti

26 augusti
C

29 augusti
Mirijam

30 augusti

31 augusti
Victoria

1 september
Annika K
Petra

2 september (BF)
Johanna
Nike Tomsby
Anna J

3 september
Johanna
Jennie
fru hjelm
Sanna

4 september
Viveka (Mirijams mamma)
Kaisa

5 september

6 september
Sonja

7 september
K

9 september

10 september

16 september

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.