lördag 17 augusti 2013

En sån där dag när allt är fel...

Dra åt helvete vad uttråkad jag är! Har sprayat allt som sprayas kan och lyckades med konststycket ovan under mina timmar i garaget. Nu vill jag göra fint här hemma med mina nysprayade grejer men eftersom lägenheten som bekant ser ut som ett oorganiserat bomdnedslag i väntan på det sista golvet och målaren så får jag sitta här som en stor boll och bara glo på allt kaos.

Och fötterna är svullna, jag har halsbränna och ont i fogarna och Baby K sparkar så att det gör riktigt riktigt ont nästan hela tiden. Och jag kan inte ens ringa och beklaga mig för någon eftersom telefonen inte funkar.

Skitlördag.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Lägg den i en ris (okokt) ett dygn eller så, kan trolla bort den sista fukten och kanske trolla fram ljudet igen. Men fukt brukar annars tyvärr vara döden /mvh hon som hällde ett vinglas apelsinjuice över sin telefon och fortfarande gråter över det.

    SvaraRadera
  2. Min iphone närmade sig pensionsålden och bestämde sig för att avsluta alla samtal efter 20 sekunder. Inte så uppskattat av mig. Men, jag överlistade den genom att sätta i ett headset. Nu funkar både mikrofon och högtalade (i headsetet). Kanske något att testa?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.