måndag 12 augusti 2013

Hej Mirijam: Dagens invänta Kenty-uppdrag

Hej älskade Mirijam!

Jag vet att du väntar och längtar efter Kenty just nu - så klart. Och vilken liten bebissuperhjälte han är! Va?!

Läkarna ba: han kommer komma tidigt, så ere ba.
Kenty ba: tror ni ja!

Så himla häftigt att han hängt sig fast i den där korta tappen och trotsat alla läkare och gått fram till BF and beyond.

Men jag vet, varenda dag på övertid känns som tre och en halv evighet! SÅ, från och med idag tills dess att Kenty kommer, får du ett Dagens invänta Kenty-uppdrag.

Dagens invänta Kenty-uppdrag (BF+2):

Välj ut dina nio favvo-bilder på Instagram som representerar din graviditet - det kan vara ett magfoto per månad, eller magbilder från stranden din jädra sommarlöver, eller bilder på extra smarriga preggosnacks (som alkoholfri öl... mmmm) - och gör sedan Stickygrams av dem. Inom ett par minuter bör du ha, eftersom jag är SÅ HIMLA GÖLLIG, ett presentkort i mailen som låter dig utföra detta uppdrag utan att det kostar dig något alls.

Som ett litet PS kan jag berätta att dessa magneter är himla poppis hos små barn, och jag kan också berätta att de håller SYKT bra trots att små barn ibland når dem och vill äta opp dem. Den blir lite knögliga efter ett år av sådan bebisbehandling, men färgerna sitter där de ska = bra grej.

Glöm inte att berätta eller visa för oss, vilka bilder du har valt.

Och du, skulle det vara så att du är mitt i Kenty-kläckning as we speak, då får du helt enkelt utföra detta uppdrag lite i efterskott.

Går du som läsare av den här bloggen också på övertid? Haka på och gör uppdragen du också vettja!


Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

5 kommentarer:

  1. Är det normalt att börja gråta av det här?

    /Märta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om man är gravid, så ja.

      mvh/bölar själv

      Radera
  2. Men bröl vad fint!!

    Anna Granström

    Annagranstrom.wordpress.com

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.