onsdag 14 augusti 2013

Vilket datum kommer Bebishen?

Ni har redan gissat på vilket datum Mirijam kommer föda (och inte för att vara sån, men om Kenty kommer imorgon SÅ VINNER JAG JAG JAG). Men jag då? NÄR kommer jag föda.

Lite basics för att hjälpa er med era gissningar

♡ BF är den 2 september
♡ Med barn nummer 1 (född 2001) gick jag 4 dagar över tiden
♡ Med barn nummer 2 (född 2011) gick jag 2 dagar över tiden
♡ Att hålla i åtanke: det var sjukt långt mellan barn 1 och 2, men är sjukt nära mellan barn 2 och 3 (21 månader på ett ungefär).

Så. Vilket datum kommer Bebishen kläckas?



Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

19 kommentarer:

  1. Jag har ALLTID fel så skit i mig, men jag säger ändå att bebisen kommer den 10 september.

    SvaraRadera
  2. 3 september! Då kommer bebishen som en kanonkula! Jennie

    SvaraRadera
  3. Utsatt dag, d v s 2 sept. Johanna

    SvaraRadera
  4. Ursäkta mig men jag trodde vi hade BESTÄMT att du skulle gå 2 veckor över och jag skulle föda 2 veckor tidigt så att Pyret och Bebishen får samma födelsedag?

    16 september alltså. Mer en order än ett undantag.

    SvaraRadera
  5. Jag tror också tidigt, så att vi får augustibarn båda två! 29 augusti är mitt bud!

    SvaraRadera
  6. Här har ni en överbakerska till, i Lkpg Öschtergötland närmare bestämt. Det är min andra kiddo (första gick jag över 12 dagar med, inte tusan bet hinnsvepning den gången heller)Hinnsveptes i måndas tja va är det idag? Torsdag! No baby!
    Min BF var 6/8.

    Best of luck mamas!

    SvaraRadera
  7. Jag tror på den 1 september! (Om man ska vara överambitiös och slå till med ett klockslag också så tror jag på 15.21.) Lycka till när det än blir! Annika K

    SvaraRadera
  8. jag gissar på 5 september, 3 dagar över tiden.

    SvaraRadera
  9. Med hänsyn tagen till infon i inlägget idag så tror jag på den 21 augusti. :-)

    SvaraRadera
  10. Jag tror hen dyker ut den 4 september. Hälsar mirijams mamma ;)

    SvaraRadera
  11. jag gissar den 6 september!

    SvaraRadera
  12. Gissar på 4 september.
    Lycka till ialla fall, när de nu än blir! ;)

    SvaraRadera
  13. 30 augusti kommer bebishen!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.