onsdag 14 augusti 2013

Sista besöket hos barnmorskan?

Ja, förhoppningsvis blir det inga fler besök efter idag. Var där för prick en vecka sedan - den 7:e, tre dagar före BF - och både hon och jag MOAHAHAHA-skrockade när vi bokade den här tiden också, "bara ifall att".

Joråsåatteh. Skrattar bäst som skrattar sist.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.