torsdag 30 maj 2013

Kenta-kaggen – vecka 21-30


Inte konstigt att man blir trött ibland, det är ju lite att släpa på nu. Och inte konstigt att det trycker på en del neråt, här händer det minsann grejer! Rätt komiskt ändå att jag tyckte att jag var helt enormt stor när jag tog den där bilden i vecka 21. Pffft. Ser ju på sin höjd ut som att jag ätit lite mycket pasta.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.