onsdag 22 maj 2013

Ska man göra något ska man göra det ordentligt!

Skulle "bara vila lite".

HAHAHA!

Har nu sovit i två timmar, har kuddmärken i ansiktet och känner mig bakfullare än jag någonsin gjort tidigare i mitt liv, inklusive den där gången när jag hade haft efterfest på min födelsedag (21 decemeber) och partajat loss hela natten på gin och julmust.

Övrig info: Har kasserat de gamla ledsna knöliga kuddarna som legat utspridda i vår säng och köpt nya. Mmmm, riktiga kuddar. Lite sådär... dyra. Kan ha ett samband.

Slut på meddelande, ni kan återgå till jobbet nu.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.