söndag 26 maj 2013

Färg och djur, här var det färg och djur!


Fick en fråga i kommentarerna om var man kan köpa färgglada bäbiskläder med djur på nätet och mitt första svar var Tradera, men OMG – har ni sett dessa från Lindex sommarkollektion "Summer fiesta"? Och varför har ni i så fall inte sagt något till mig?

Jag måste ju verkligen vara nätbutikernas våta dröm, jag skulle bara titta lite för att se om jag hittade något att tipsa om, och vips hade jag klickat hem både flamingon, ananasen och papegojan till Kenta. Men dom är faktiskt 3 för 2-märkta vilket gjorde att de kostade totalt 159 spänn och det hade inte spelat någon roll om de kostade en miljon kronor styck för KOLLA VAD FINA DOM ÄR!

Ni ba: Hmmm, är det här kanske ett sponsrat inlägg?
Jag ba: Mmmm. I wish.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

4 kommentarer:

  1. Joho jag tipsade om dom på min Instagram. ;)
    /skjuterilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men JA, det gjorde du ju! Och jag kommenterade till och med med att jag måste köpa dom! herregud, jag är dement, förlåt!

      Radera
  2. Hmm, min skrutt kommer ju i september. Frågan är om man fortfarande kan använda kortärmat då eller??

    Jag är helt lost på denna fronten men fina är dom!!

    SvaraRadera
  3. ja, jag vill också ha långärmat! Känns meckigt att behöva rodda med typ minst tre plagg på 2 små..

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.