onsdag 29 maj 2013

Det gäller ju att ha jämvikt så en inte trillar framlänges liksom

Jag har ju varit på resa med jobbet. Och idag fick jag se lite bilder som en av mina kollegor tog under resans gång. Ett par av dessa bilder innehåller vyer på mig bakifrån. Grejen är att jag vet ju att jag vuxit framtill, men att röva hållt samma takt baktill, det var jag inte helt beredd på.

Näe, jag vet, en ska inte hålla på att viktnojja under en preggotet, men då kanske man inte heller bör bli fotad bakifrån. Just sayin'.

*sparar alla träningsvideos online jag hittar i en separat mapp och planerar boot camp så fort snippy etc läkt efter förlossning*

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.