onsdag 29 maj 2013

Woohoo, jag fick minsann åka hem!

Utsikt från min egen säng!
Oförändrat läge med tappen däremot, så jag är sjukskriven juni ut med tabletter som ska hålla cervix i chack och beordrad att vila vila vila. Men jag måste inte ligga ner hela tiden, vilket dom trodde först, så det är ju asgött.

Nu ska jag bryta ihop över det faktum att jag alltså jobbat min sista dag på jobbet, samt gråta en skvätt över hur synd det är om Tobbe som måste styra upp ALLT med flytten själv, men sen ska jag bara njuta av att Baby Kenneth håller sig på plats och att jag fick byta ut de ljusgula sjukhusväggarna mot den här sängutsikten.

Tacksamheten nu alltså. Obeskrivlig.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.