söndag 19 maj 2013

Let's not go there


På tal om bebisfiltar...

Alltså, det är ett ämne jag helst inte vill prata om. Har knarkat bebisfiltar på Etsy i dryga tre månader och har ett problem: kan inte bestämma mig - kommer ruinera mig.

Rävar, robotar, apor.... lapptäcken, fleecefiltar, bomullsbitar...

Möjligheterna, mönstren och färgerna är oändliga.

*vinkar hejdå till kommande månadslöner*

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

2 kommentarer:

  1. Alltså ROBOTFILTEN!!!!
    *tindrar girigt med ögera

    SvaraRadera
  2. Åh filtar! Vi köpte en sån här filt i mitt favvomönster: http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/polarn_o._pyret/pressrelease/view/polarn-o-pyret-aaterupptar-oenskemoenster-lanserar-begraensad-kollektion-med-moenster-fraan-axen-mannerstaal-och-teghammar-428323
    till cheetahn. Höll på å sov med den i vår säng så den skulle lukta oss innan hon var född. I efterhand var det kanske lite överdrivet...den blev ju nedkräkt å fick tvättas rätt snabbt...

    Fick en sån här i present; http://www.babyjoy.se/153-babyfilt-med-fiskar-och-skaldjur-fran-duns-of-sweden.html
    som också använts en hel del. Plus en lite mer diskret naturvit i tunn skön typ lakansväv med sobert elefantmönster som är perfekt när det är varmt ute.

    Så nä, jag kan nog inte berättiga fler filtköp utan kör på dem vi har. Däremot behövs fler påslakan å örngott när en säng till ska bäddas...mmm...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.