söndag 19 maj 2013

Har man inget bröd får man äta bakelser, osv

Mopsfilt schmopsfilt, jag budade hem den här godingen för 132 kronor (inklusive frakt!) istället. Misstänker att den gick lite billigare för att den stod som Me&I och inte Meandi, känner mig omåttligt nöjd över detta.

Och allvarligt, hur gött är det inte att man har samma smak som en bäbis? Kan få lite åldersångest ibland för att jag älskar kitsch, loppis och färgglada My Little Pony-hem, men tänk vad tråkigt för Baby Kenneth om han fötts in i en kritvit shabby chic-familj där det enda färglagda i hans rum var väggorden med texten "vårt lilla mirakel" i ljusgrått?

Han kommer älska sina sega råttor! Sina BILLIGA sega råttor.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Borde väl alltså inte visa dig denna länk: http://www.etsy.com/search?q=baby%20blanket&view_type=gallery&ship_to=SE&ref=auto5

    SvaraRadera
  2. ÅH NEJ! Jag har blivit en filtfetischist!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.