söndag 12 maj 2013

Åh! Baby Kenneth har fått paket!



Vår kompis Jessica har varit i New York och kolla vilka golliga små dojor hon köpte till Kenta! Storlek 1 - ETT! - så himla små! Dör av gull.


Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

1 kommentar:

  1. Kenta kommer ju bli ballaste bebisen in town! Känns tryggt att Pyret kommer ha i alla fall två coola miniförebilder som kan berätta allt om livet när hen anländer några veckor senare.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.