fredag 10 maj 2013

Just nu: cirka en tia på mysskalan

Mmmmm.... försommarliv!
Alltså, det här med att man hux flux kan ta med sig kaffet och sitta utomhus? I shorts! Och linne! Och det är inte ens jättemycket sol, bara helt... varmt av sig själv i luften. Är det inte ganska märkligt att man från år till år glömmer bort hur riktigt jävla gött det är? Misstänker att det måste vara någon slags skandinavisk överlevnadsinstinkt.


Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

1 kommentar:

  1. Är så avundsjuk att jag nästan trillar av min snurrande kontorsstol i mitt tomma kontor där JAG ÄR TYP ALLDELES ENSAM!!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.