fredag 3 maj 2013

Trevlig helg

Alkoholfri öl inhandlad (SAMT ATT JAG FICK VISA LEG. PÅ BOLAGET. NÄR JAG KÖPTE ALKOHOLFRI ÖL. FATTAR NI?). Sol som skiner. Löften om (typ) sol och värme i helgen. Ben & Jerry's i frysen och chirren i skåpet. Vore förstås trevligare om jag kunde sitta ned utan att det gjorde så jävla ont i arslet, men med lite xyloproct på det här så kanske det har potential att bli en riktigt trevlig helg.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

1 kommentar:

  1. Jag har försökt kommentera från min mobil förut men det verkar inte funka... Hur som helst, tycker du ska prata med din barnmorska om hemmisarna. Hon kan fixa recept på bättre salva (scheriproct heter den) genom mvc-mottagingens läkare (det gjorde i alla fall min). Okej, då måste du förstås hämta ut själv på ett apotek, men lovar att en minuts skämmighet på apoteket är värt det! Gå till ett apotek långt från där du bor så kanske det känns mindre pinsamt?!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.