onsdag 4 september 2013

Ytterligare sak på listan som man gärna slipper runt BF:

- Att äldsta sonen klagar på illamående hela tisdagkvällen (men mirakulöst mådde bättre när han var sugen på att spela)

- Att yngsta sonen vaknar klockan 4:30 på BF+2, vägrar somna om och framåt 6-tiden börjar leverera maffiga blöjor diarré-style en gång i halvtimmen.

Magsjuka i huset alltså. Jag hade ju kunnat tänka mig festligare saker faktiskt.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

2 kommentarer:

  1. Näe! Du är en hjälte, och jag tycker så jävla synd om dig nu, önskar jag kunde hjälpa på nåt sätt, även fast jag mest är nån creepy okänding från Gbg.

    SvaraRadera
  2. Uuih så otajmat. Men de tycks vara det de där magsjukorna. Fy fan!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.