torsdag 26 september 2013

Stoppa pressarna, this just in, osv

Sigge sov från klockan 20:30 till 03:30 I SIN EGEN SÄNG! Och efter ett blöjbyte, mat och ännu ett blöjbyte sover han igen - I SIN EGEN SÄNG! Och Alfie snarkar i soffan och har inte ens närmat sig sovrummet ikväll/natt.

Är så chockad att jag inte kan somna om nu.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

1 kommentar:

  1. Lovely!
    Mina barn har precis kommit på det här med magknip och att man har det på kvällar och nätter.. Avlöser gärna varandra också :) Jag väljer att se det som en "fas"..

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.