fredag 13 september 2013

Saker man kan göra i väntans tider


När man går och väntar på en bebis som tycks trivas ganska bra i magen, så kan man till exempel måla om lite på bloggen. Så det gjorde jag. Ett uppdrag som inte är helt lätt med en liten snorig hjälpreda hemma, som synes i följande video:


Hur som helst. Nu är bloggen rosa och gul och grann. Sidpanelen är lite uppstädad och efter varje inlägg syns det nu klart och tydligt vem som skrivit det, kanske inte om du har en gammal version av Internet Explorer (eller en nyare version för all del, inget ser någonsin ut som det ska med IE), men ha inte det - tanka hem Chrome eller Firefox för en lite mer värdig surfupplevelse. Det är inte krångligt, det är SJUKT värt det. Helt plötsligt kommer internet se ut som det ska. Okej? En sida med våra presentationer finns också och en meny med de mest populära kategorierna. Och, ooohhh, social media icons - och det är via den ni nu hittar till bland annat vår Facebook-grupp och lättare kan hitta vårt rss-flöde om du gillar att prenumerera på bloggar.

Ja, och så modifierade vi namnet en smula. Inte för att 100% av oss faktiskt är post-preggo, men inom sinom tid så blir väl även jag det. Hoppas jag. 

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

2 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att få höra din röst Katta :) Har läst både din egen blogg och denna ett tag, och jag tycker det är så roligt att höra hur en av mina favoritbloggare låter!

    SvaraRadera
  2. Får lite "fem myror är fler än fyra elefanter" känsla över sidan. I like it, är ju bästa barnprogrammet ever.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.