fredag 13 september 2013

Teknik alltså, älsket och hatet

VARFÖR kan jag inte kommentera varken här eller på min egen blogg via iPhonen? Det är ju sjukt frustrerande, för är det något som jag faktiskt har tid över till på dagarna så är det ju att svara på kommentarer. Men nähä, nu ska jag behöva stressa över att våra läsare älskar Katta men tror att jag är en otrevlig apa som inte är tacksam över all input som kommer – när det i själva verket är tvärt om. Alltså att jag är tacksam över input, inte att Katta är en otrevlig apa.

Annat som jag inte heller kan göra från mobilen: betala alla mina Traderaauktioner (som går utmärkt att vinna via telefonen), så nu är det väl bara en tidsfråga innan jag får ett negativt omdöme för att jag är så slö. Håhåjaja.

Kan man använda RUT-avdraget till att anställa någon som gör alla ens dataärenden om dagarna tro?

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Det är chromes fel. De har gjort någon uppdatering som gör att det inte går att kommentera på blogspot. Himla knäppt särskilt med tanke på att båda kommer från google...
    Testa med safari eller annan webbläsare!

    SvaraRadera
  2. Safari är skit oxå. Men om man börjar om igen så kan det funka att skriva någon rad eller två. Och ibland förvånar den och man kan skriva så här mycket! :) tack båda för en bra blogg.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.