torsdag 19 september 2013

Imorgon kommer barnbidraget - let's shop!


Så här, i stormens öga av amningsinlägg, såriga bröstvårtor och tuttar som befinner sig mer utanför en tröja och BH än på insidan, bjuppar GlamMom.se er, PreggoPreggo-läsarna, på 15% rabatt. Jag skulle ha lagt upp den här koden mycket tidigare, men sedan kom livet mellan (samt att jag glömde på grund av tydliga senila tendenser senaste veckorna). Först var det meningen att alla som deltog i vår fantastiska tävling tillsammans med GlamMom.se skulle få denna rabatt, men eftersom GlamMom.se är så snälla så tyckte de att vi kunde bjuda samtliga läsare på den - och det tycker vi är en strålande idé. Så klart.

Koden preggopreggo ger dig 15% rabatt på alla varor hos GlamMom.se (förutom på smycken från Syster P och Viktoria Gustafson). Koden anger du i fältet rabattkod vid kassan och den gäller till och med den sista september.

Och om jag får lov att rekommendera ett par produkter som jag gillar stenhårt just nu, så vill jag verkligen slå ett slag för Fast Food BH:arna från Boob som finns i dels svart/vitrandigt och rosa/vitrandigt - sjukt mjuka, följsamma och klämmer inte åt någonstans. Snygga är de också! Sov-BH:n från La Leche League är också grym om man, som jag, gillar att ha på sig en BH då jag sover med sprängfyllda mjölkboobs. Eller sover och sover... men ni vet, under den där tiden på dygnet då alla andra sover i huset utom jag och den lilla. Men då om någon gång är man faktiskt värd att ha det lite skönt för tuttsen.

Mvh, mjölkkossan

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

1 kommentar:

  1. Scysst!
    Men Boobs amningsbehåar, vi snackade om dom med ett par andra ammande morsor häromdagen och kom fram till att dom nog passar bäst för om man har mindre eller fasta bröst annars... Not so bra. Köpte den där fast food och trodde att den skulle vara grejt, men blev jättebesviken. Fungerade inte alls för mina gigantiska amningstuttar.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.