söndag 8 september 2013

Jag fick ett "Invänta Bebishen-uppdrag"!!!


Mirijams mamma - HUR underbar verkar inte hon? Genom en kommentar gav hon mig ett "Invänta Bebishen-.uppdrag" som skulle utföras igår!

Du kan få ett uppdrag av mej. Jag är mormor till Sigge och kan vara lite "stand in" för Mimmi i bubblan. Du får ett uppdrag av mej imorgon när du går ut så samlar du under din promenad eller vart nu kosan styr. Så plockar du ihop lite vacker höst. Du vet vackra blad någon kvist något som blivit lysande denna vackra sensommar och sätter i en vas när du kommer hem. Kram och lycka till!

Det är inte supermånga hösttecken i Stockholm just nu, och just igår klämde dagen till med 25 grader och strålande sol och den där promenaden fick tyvärr stryka på foten eftersom Edster ägnade dagen åt att öva 2 års-trots på ett mycket högljutt och argsint sätt. Vi kom, efter många om och men, iväg till Ica Maxi för att storhandla, vilket tog musten ur mig totalt. MEN på morgonen var det dimmigt och disigt och spindelnäten var alldeles strålande tjusiga med sina höstiga pärlband av dagg, så jag fotade dem! Och det gills väl?

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

3 kommentarer:

  1. Tycker definitivt att spindelnäten gills!! Jätte fina :)

    SvaraRadera
  2. Här har du ett uppdrag som kanske ger lite andrum från E också de dagar det behövs: http://addesmamma.wordpress.com/2007/01/11/fingerfarg-for-trakiga-dagar/

    Lycka till! /Rani (aranimoment.blogg.se)

    SvaraRadera
  3. Åh fina Mirijams mamma! <3

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.