måndag 9 september 2013

Hunden är hemma! Mys i soffan!

Alfie undrade nog vad det var för liten människa som familjen utökats med sedan han var här sist, men jag tror nog att "ointresserad" är ordet som beskriver humöret bäst. Men ska det sovas middag i soffan vill man såklart vara med, ointresserad eller ej.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

3 kommentarer:

  1. Han (både Sigge och Alfie) är ju helt underbart bedårande! Och turkos soffa, hur lycklig är inte du!
    Hoppas ni får en fin dag! :)

    SvaraRadera
  2. Dör stora gullighetsdöden här.

    SvaraRadera
  3. Sigge är ju det sötaste!
    (Alfie med såklart)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.