torsdag 12 september 2013

Kattas BF: 103,6% (plus 10 dagar)


Jag minns det som om det vore igår, det lilla jubelpipet jag släppte fram när appen visade på ensiffrigt. Alltså, när appen proklamerade 9 DAGAR KVAR TILL BF. Men säg den lycka som varar, för nu är den på tvåsiffrigt igen. 10 dagar plus - det är alltså så HÄR det ser ut på den mörka sidan!

Och ni som tänkte att hon kanske ligger och föder, eftersom jag varit tyst hela dagen på bloggen, och inte instagrammat (@kattakvack heter jag där - om ni vill följa mig for the latest vajayjay-updates) något sedan lunchtid. Men nej nej, det är bara jag som varit hemma med förkylt barn i kombination med att vårt wi-fi lade av och att vi i denna betongkloss mest har e-täckning på mobilerna. Fun fun fun. Sedan kom slaktarn hem och startade om routern, vilket jag ju också hade kunnat göra om jag bara hade vetat vart vi hade den. Vilket jag kanske borde veta, men seriöst - antalet blinkande små plastlådor i vårt hus, jag skulle behöva en freakin' karta med tydliga instruktioner och färgglada post-its med pilar för att hitta rätt.

Men imorgon är det fredag och då ska vi laga plankstek här hemma. PLANKSTEK FOR THE WIN! Känner redan peppen. En efterrätt kanske vore gott till det också? Ja, jag tror minsann det.



Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.