söndag 10 mars 2013

Welcome to the dark preggoside

Jag tyckte att det kändes ovärdigt att starta en label med namnet "viktuppgång", en kvart senare startade Kvacken "hemorrojder".
Känner nu spontant att:
1) att det kommer nog bli en del ovärdigheter överlag här vare sig jag vill eller inte, samt
2) jag kommer göra ALLT som står i min makt för att aldrig befatta mig med den senaste etiketten. Punk slut.

*häller ett kilo linfrö över frullegröten*

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

4 kommentarer:

  1. Åh ja, ös på med linfröna. Och katrinplommonen. Och motionen (pfff)

    SvaraRadera
  2. Samt HA HA HA HA HA. Ovärdiga klubben r' us!

    SvaraRadera
  3. Mina kom under förlossningen pga trycket då. Inga linfrön i världen hade hjälpt. Men det blev bra det också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, linfrön hjälper ju inte att läka upp dem man redan fått, men de underlättar bajsandet när man väl har fått dem så att de inte gör så nedrans ont. Aj och fan. Men om man inte redan fått dem, så ska linfrön vara bra för att undvika hemisar eftersom man lättare får dem vid förstoppning, vilket man lätt blir under en graviditet.

      Fiffan alltså.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.