tisdag 12 mars 2013

Vi hjärta våra läsare!

Tack för en bra blogg, jag är i vecka 17, så himla kul att följa er! Har ingen kompis som är i samma sits nu, så läsa er blogg känns lite som att jag har två kompisar som också är preggo... Lite töntigt kanske. Men, men :) /jenny

Åååh, så himla fint Jenny! Grattis till bäbisen och vi vill jättegärna vara de där preggokompisarna som du inte har IRL, klart bästa betyget och inte det minsta töntigt!

/Mirijam

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

3 kommentarer:

  1. Det är ju samma här! Det är fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. Men VERKLIGEN! Vi har värsta bästa läsarna, kan jag tycka!

    SvaraRadera
  3. Nu sitter jag ju här och...rodnar lite. Haha! Tack!
    /jenny

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.