tisdag 12 mars 2013

Porlande drömmar

Jag har inte haft några som helst problem med att behöva springa på toa för att kissa i tid och otid hittills under graviditeten. Överallt står det om hur jobbigt jag kommer ha det från dag ett med att behöva kissa hela hela tiden. Men inte jag inte. Förra graviditeten kissade jag fan hela tiden, men nu, inte mer är normalt. Men inatt. OH MY LORD inatt. Jag drömde konstant att jag kissade. Jag kissade i spökhus, jag kissade på trasiga toaletter, jag kissade i skogsgläntor och i snödrivor. Och ni vet ju hur det är när man drömmer att man kissar: man vaknar och är så förbenat kissnödig att man tror att man ska sprängas. När det då ligger en ettåring på ens arm som gruffar så fort man försöker dra bort armen för att smita upp på toa, då slutar det med att man håller på att avlida på grund av stora kissnöden. Lättanden när man till slut lyckas smyga sig upp och får kissa - ENORM!!!

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.