lördag 30 mars 2013

Glad Påsk önskar Katta och den (inte så) platta magen



Jag har gått omkring och trott att jag inte ser minsta gravid ut, men så tar jag bilder på mig själv och när jag ser dem så tänker jag att jag kanske, KANSKE, levt lite i förnekelse. För det är ju inte riktigt så att man kan missta mitt magparti för ett sexpack, om inte ett sexpack var jävligt bullformat och putande vill säga.

Så, min mage kom tydligen i vecka 18. Ja, så kan det ju vara förstås.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.