måndag 11 mars 2013

Hej vecka 16

 
Det finns en mage, det gör det ju. Huruvida det är bebis eller mest annat darr som gör att det putar låter vi vara osagt. Men om vi säger så här; normaltillståndet på min mage är ju inte direkt vare sig platt, väldeffat eller utan häng. Tänker mer en mjuk och lite hängig sak som 1-åringen älskar att kasta ned ansiktet i och prutta med läpparna mot så att varenda liten millimeter på kroppen skakar.
 
Men ändå, jag tycker nog att putet tagit sig en annan form senaste veckorna, det tycker jag nog.
 
(Risken finns att ni redan sett det här inlägget i era rss-läsare eftersom jag försökte blogga upp det från mobilappen. Men då försvann bilden, och sedan försökte jag lägga till den och då blev allt felformaterat, så jag tog bort skiten.)

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

5 kommentarer:

  1. Du glömde motljus och hjärta med veckonummer, men får plus för matchande underkläder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lugnt, du har 23 veckor kvar att ta igen ditt misstag.

      Radera
  2. Asså, jag blir så sugen på att skaffa en till när jag läser om gravida er!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.