fredag 12 juli 2013

Sista dagen på jobbet börjar NU.

Sista dagen på jobbet börjar NU.

Eller okej, egentligen för snart två timmar sedan, men det är ganska lungt här för tillfället, om man så säger.

*går och tar en kopp kaffe och försöker pilla in naveln som ploppat ut*

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

2 kommentarer:

  1. När min navel började vända sig ut upptäckte jag att jag tydligen har ett födelsemärke där längst in! Har nån millimeter kvar innan jag blir med utåtnavel helt så jag ser fram emot eventuella ytterligare överraskningar från botten av naveldjupet!

    Och kanske lite viktigare: YAY FÖR SEMMEN SLASH BÄBISLEDIGHETEN!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.