tisdag 16 juli 2013

Lite mer shoppingtips!


Blev extremt kär i denna när jag hittade den hos @dirtysue (följ!) på Instagram! 250 pix, men om man inte köper den minsta storleken så kanske bäbisen hinner använda den några gånger innan hen blir för stor. Finns i svart också, om man är lagd åt det hållet, du hittar den på Shock!

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.