söndag 21 juli 2013

Lite glammig helgshopping


Jag kände för att lyxa till livet lite för ett par kvällar sedan och la en beställning på Apotea. Ni vet, på sådana där glammiga saker som:

- bröstvårtesalva (om du ska amma, MISSA INTE att köpa hem en tub PureLan, på riktigt, du kommer att älska den!),

- en vit amnings-BH (för på en vit syns mjölkfläckar mindre än på en svart - tips från mjölkkosseproffset),

- Inotyol-salva (för blöjeksem - och inte nödvändigtvis enbart på bebisar och blöjbarn - det blir varmt i detta preggos böjveck när solen gassar och hon har på sig trosor som kanske egentligen är lite för små - just sayin'),

- Bio-oil för att kroppen blir torr torr torr av att amma,

Samt den mest efterlängtade produkten av dem alla:

- AC3 Comfort aka hemmis-kräm. Jo, det börjar ju bli tungt för området kring röva nu, serrni. Det börjar bli tungt.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.