söndag 23 juni 2013

Yr i bollen

Jag vet inte om det är det där låga blodtrycket som spökat den här helgen, men fan vad jag mått skit. Jag blir yr och kallsvettig och klarar fan inte av att stå på benen särskilt länge alls. Jag som aldrig, ALDRIG, tidigare svimmat eller ens känt minsta svimningstendenser, får lov att sätta mig på golvet i tid och otid för att inte bara rasa ihop. SJUKT obehagligt.

Ville mest bara säga det så jag kan få lite medlidande här i allt mitt självömkande.

3 veckor kvar på jobbet. 3 veckor kvar på jobbet. Sedan börjar visserligen 6 veckor hemma på egen hand med en 19 månaders... har en känsla av att det kommer vara sjukt mycket jobbigare än att stämpla papper. (Jo, det är sant, jag jobbar med att stämpla papper).


Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

2 kommentarer:

  1. Jag är också sån och jag är inte ens gravid, så tips som hjälper mot detta vore bra.

    SvaraRadera
  2. Jag är sån med och som övre kommentar ej heller gravid, något som har dykt upp det senaste att jag blivit så yr...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.