lördag 29 juni 2013

Extremt jobbigt läge/synd om mig också faktiskt!

Jaja, Kvacken kanske tycker att det känns jobbigt att barn nummer två kommer bli traumatiserat (läs: känna sig utbytt) av att få ett lillesyskon i samma veva som han börjar på föris - men JAG DÅ? Hur synd är det inte om mig som plötsligt blivit så där morgonhungrig igen att jag vaknar helt illamående av hunger och måste vingla upp och äta en skål müsli med mjölk klockan 06 för att kunna somna om?
Det är faktiskt också jättejobbigt.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

6 kommentarer:

  1. Hade så himla mycket hellre varit hungrig än att vara en ständigt spyende zombie som är belägrad på soffan med ständig illamående och huvudvärk. Idag har jag hunnit spy 3 gånger och såfort melonen sväljs kommer den upp igen! *tycker synd om migsjälv*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh gud, stackare! Jag lider med dig!

      Radera
  2. Fan, jag har också börjat må illa om mornarna igen och samtidigt vrålhungrig. Det SUGER!

    SvaraRadera
  3. Men tack! Jag började känna mig ensam med den extrema hungern!
    Jag som aldrig någonsin varit hungrig som nyvaken, kan knappt ta mig upp ur sängen på morgonen för att jag är så hungrig!
    /Victoria, v33+1 i skrivande stund.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är sannerligen energikrävande att bygga en bäbis! Enda gången jag inte vaknat hungrig på sista tiden var när jag sov hos några vänner och åt en dubbel portion cheesecake till filmen innan vi gick och lade oss. Den energin räckte tydligen hela natten, så det kan du prova, haha!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.