tisdag 25 juni 2013

Alla dessa bänkar

Alla dessa bänkar, potentiella viloplatser för ett preggo med yrsel och svimmningsfeel just hela tiden. Bra det. Synd bara att de alltid är fullsatta av regular latmaskar, alternativt EN rökare som blossar så ivrigt att det inte går att sitta bredvid ens om en höll andan. Ställer mig väl en bit därifrån och svimmar lite dårå.
 

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

2 kommentarer:

  1. morr morr, känner sååå igen det. dessa bolmande människor i buskurar (där det finns bänkar) utanför busskurar där man TVINGAS stå och vänta på trafiken. Sedan överallt ananrs också där man behöver sätta sig en eller tio minuter.
    Så nu fick jag också ur mig det.

    SvaraRadera
  2. Ondgjorde mig just också över detta på Twitter, och jag är inte ens gravid! På alla tågstationer, hållplatser m.m är bänkarna alltid fullknökade med rökare. Förbjud rökning på allmän plats NU!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.