måndag 24 juni 2013

Stoppa pressarna! Feta nyheter på ingående!

Lyssna på det här: vi kan eventuellt ha hittat ett namn till Baby Kenneth!

Okej, här ska ni alltså se framför er hur det liksom blåses fanfarer i trumpeter samtidigt som luften fylls av färgglad konfetti och det dansar förbi ett cheerleadergäng med pompoms i högsta hugg.

För nej, han ska inte heta Kenneth IRL, bara på nätet. Och ja, nu i magen. Men namnen vi har kommit fram till nu är så himla bra! Och det är tur att man är preggers ett tag, för prestationsångesten sväller liksom över när man ska hitta ett namn som passar både en gullig bäbis, en brölig 17-åring, en fräsig 35-åring och en vuxen 57-åring. Men det här blir skitbra.

Och ja vi vet, bäbisen ska först komma ut och man ska "lära känna den" och yadayada, men ändå. Det finns namn.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Men vad är namnet då?? Nu dör man ju av nyfikenhet!

    SvaraRadera
  2. Nänänä, det får man veta först när han är ute! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.