torsdag 13 juni 2013

Öppet blogginlägg till evolutionen

Hej evolutionen, kom gärna med exempel på VARFÖR I HELVETE du skapade halsbrännan, för jag kommer inte på en enda bra anledning till att den finns.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

4 kommentarer:

  1. Jag får bara halsbränna av saker jag tycker om - typ grapefrukt, jordgubbsjuice och honungsmelon. Och det som ska vara sjukt bra grajjor att äta med? Evolutionen känns jäkligt ouppdaterad på allmänna hälsoråd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, evolutionen känns jäkligt ouppdaterad inom de flesta områden känner jag.

      Radera
  2. Prova att drick kolsyrat. Brukar ta bort halsbrännan för mig. Hehe. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tips, men jag har EXAKT tvärtom, vissa dagar är det som bubblorna liksom leder halsbrännan uppåt istället.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.